ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o ostrożne obchodzenie się z przesyłką, do czasu podjęcia decyzji, czy chcesz zatrzymać towar, czy jednak go nam odeślesz.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

ODESŁANIE TOWARU

Zwracany towar prosimy odesłać na:

Collector.pl AZGARD Artur Zawadzki

Katowicka 67C/16

61-131 Poznań

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisane oświadczenie woli – możesz użyć dowolnego wzoru lub skorzystać z naszego:

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Do:

AZGARD Artur Zawadzki

os. Przy Skrzyżowaniu Rzek 2B/32

62-100 Wągrowiec

Ja, (imię i nazwisko), niniejszym informuję o moim  sprzedaży następującej rzeczy (nazwa zwracanego przedmiotu), numer faktury (numer faktury, którą od nas otrzymałeś). Data zawarcia umowy to (data), data odbioru towaru to (data). Informuję iż dokonuję zwrotu zakupionej rzeczy w stanie niepogorszonym. Jednocześnie wnoszę o zwrot całości poniesionych przeze mnie kosztów w wysokości (kwota wpłaconej nam kwoty) na konto o numerze: (Twój numer konta, na jaki mamy dokonać zwrotu płatności)

Imię i nazwisko: ………….

Adres: ……………..

Data: ………………..

(Twój podpis)

 

Możesz też pobrać wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy klikając ikonkę poniżej:

Uwaga!

  1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.

  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.

  3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.

  4. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

TL:DR

Pobierz formularz zwrotu

1. Masz 14 dni na zwrot towaru od chwili jego odebrania.
2. Owe 14 dni to czas, w którym powinieneś nas poinformować o chęci zwrotu – wystarczy mailem – nie trzeba wysyłać do nas żadnych pism.
3. Ustawowo masz kolejne 14 dni na zwrot towaru od momentu, w którym poinformujesz nas, że chcesz dokonać zwrotu. Mamy jednak prawo poczekać aż towar do nas dotrze, zanim zwrócimy pieniądze, więc najlepiej jeśli odeślesz towar jak najszybciej.
4. Jak już towar do nas dotrze i nie jest uszkodzony przelewamy Ci całą wpłaconą kwotę oraz koszt odesłania do nas towaru zgodny z kosztem najtańszej opcji dostawy dostępnej w Collector.pl – tłumacząc z polskiego na polski – otrzymasz to co nam zapłaciłeś/aś + 9,50 zł za odesłanie towaru niezależnie jak drogą opcję odesłania sobie wybierzesz.
5. Pieniądze oddamy na wskazane przez Ciebie konto.
6. Postaraj się nie uszkodzić odsyłanego towaru i traktuj go delikatnie – będziemy wdzięczni. Staramy się nigdy nie odciągać nic za rozerwane pudełka itp. jednak jeśli towar faktycznie będzie zniszczony, będziemy zmuszeni do proporcjonalnego względem uszkodzenia, obniżenia zwracanej kwoty. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, by oddać Ci dokładnie tyle, ile zapłaciłeś. Mamy nadzieję, że docenisz to i odwdzięczysz się nam, starając się dbać o towar, który zamierzasz zwrócić.